KRISZTATORNA - NŐI RETRO MOZGÁS ÉS- TORNASZOBA SZEGEDEN

Zenés gimnasztika, gerinctorna, átmozgató edzés kezdőknek, túlsúlyproblémával küzdőknek, idősebbeknek, mozogni vágyóknak EGYÉNILEG. Helyszín: Szeged Ősz utca elején lévő tornaszoba. Érdeklődni lehet: 20/520-7526

TUTI FOGYÓKÚRÁS TERV okosan! Kacsintás

complexdiet.jpg

Kezdjük az étkezéssel, ami az alakodért 70%-ban felel, tehát alapvető fontosságú, ha változtatni szeretnél.

Mivel mindenki más céllal és más kiinduló súllyal áll neki a fogyásnak, ezért néhány általános alapelvet ismertetek először, majd írok számodra egy ÁLTALÁNOS!!! mintaétrendet. Azért írtam az ÁLTALÁNOST!!! felkiáltójellel, mert mindenkinek máshogy működik a szervezete. Személyre szabott étrendet DIETETIKUSTÓL kell kérned!

Alapelvek:

  • 2-3 óránként kisadagokban étkezz

  • 4 liter cukormentes folyadékot fogyassz el naponta

  • szénhidrátból alacsony glikémiás indexűeket válassz, amelyek lassan szívódnak fel és tovább tartanak jóllakott állapotban (brokkoli, zabpehely, paprika, paradicsom, hagyma, gomba, kelbimbó stb. (ami kerülendő: kukorica, borsó, sárgarépa)

  • gyümölcsöt mellőzd a diéta alatt, mert a benne található fruktóz az izom számára nem felhasználható szénhidrát

  • fehérjéből zsírmentes formákat fogyassz: csirkemell, pulykamell, tengeri halak, zsírszegény túró, zsírszegény joghurt, tojásfehérje, tofu

  • ha nasira vágysz, fordulj a magas fehérjetartalmú táplálékokhoz (pl.:ízesített túró)

  • zsírégetők nem csodaszerek, diéta nélkül nem fognak hatni. A termogenikus, tehát testhőt emelő, így az anyagcserét fokozó zsírégetőket érdemes a diéta későbbi szakaszára tartogatni, amikor már nagyon alacsony a szénhidrát mennyiség a szervezetedben, L-carnitine-t viszont használhatsz a diéta elejétől is aerob edzésekhez

  • a telítetlen zsírsavak fontosak a megfelelő anyagcseréhez és számos folyamathoz, amelyek segítik fogyásodat, ezért a zsírokat nem szabad teljesen száműzni az étrendedből, csak nem mindegy, melyik fajtáját viszed be: omega 3-6 pótlásról ne feledkezz meg!

  • a diétát indítsd testsúlykilogrammonként 3 g szénhidrátról és 3 g fehérjéről! A zsír a fentiek figyelembe vételével nem kell, hogy pontos megállapításra kerüljön, mert amit megfelelő szénhidrátforrásokkal és fehérjével beviszel, az minimális, a telítetlen zsírsav forrásokon pedig fel van tüntetve az ajánlott beviteli mennyiség. Az átlagosnál magasabb fehérjebevitel azért szükséges diétában, hogy egyrészt csökkentse az éhségérzeted, másrészt azért, hogy ne az izomzatodat bontsa le a szervezet.

  • a fentiekből egyértelműen következik, de azért külön kiemelem, a diétában nincs helye lisztes, cukros, zsíros ételeknek! A megszokott ízvilágot nagyszerűen lehet egészséges ételekből is pótolni, de persze az első néhány hétben ez kemény munka lesz. A fogyás nem lehetetlen dolog, bárki meg tudja csinálni,de pszichésen erősnek kell hozzá lenni. Ha akarod, Te is az vagy! Bizonyítsd be!Kacsintás

Mintaétrend:

8:00 reggeli:

30 g zabpehely, 2 tojásfehérje, 1 sárgája, 60 g cottage cheese (a zabpelyhet annyi vízben, ami ellepi, megfőzzük, amikor bugyogni kezd, ráütjük a két tojásfehérjét, 1 sárgáját, ha már rántottaszerűre sült, akkor hozzákeverjük a cottage cheese-t)

Reggelivel fogyasszuk el a szükséges vitamint, multivitaminból 1-et, 500-1000 mg C-vitamint és 1 Kalcium magnézium tablettát

10:30 tízórai:

30 g zabpehely, 145 g ízesített túró kicsi joghurttal/tejjel hígítva, turmixolva (természetesen NEM cukrozott)

13:00 ebéd:

100 g grillezett csirkemell, mehet rá: 40 g zsírszegény joghurt, vagy cottage cheese, 200 g brokkolival, 100 g karfiollal, 1 paradicsommal.

16:00 uzsonna:

zöldséges tojáslepény: 4-5 tojásból maximum 1-2 sárgája felhasználásával egybesütjük a tojást az étrendbe illő zöldségekkel: paradicsom, paprika, gomba. Mellé hidegen is fogyaszthatók az említett zöldségek

19:00 vacsora:

100 g grillezett csirkemell, 200 g brokkoli, 1 multivitamin, 500-1000 mg c-vitamin, 1 Kalcium-magnézium tabletta

22:00 lefekvés előtti étkezés:

1-2 kanál tetszés szerint ízesített túró

Ha megáll a fogyásod

A diétád természetesen időnként módosításra kényszerül, fontos tudnod, hogy a fogyás  megállhat akkor is, ha minden szabályt betartasz. Ilyenkor - ha két hét után sem indul be újra a fogyásod, akkor -  módosítanod szükséges akár a diétát, akár az edzést. Diétában fokozatosan érdemes csökkentened a szénhidrátot, az aerob edzések számát pedig lehet növelni.

Az elején mindig gyorsabban indul be a súlycsökkenésed, mert a szervezeted sok vizet is elenged, de ez még nem zsírcsökkenés. A valódi fogyásod nagyjából 20 nap diéta után kezdődik meg, (ha eddig több is ment volna le, úgy ekkortól) a heti fél-1 kg fogyás az ideális mérték. Ez az a mennyiség, amely hosszan tartó eredményt hozhat számodra. Ha többet fogysz, könnyen a jojózás hibájába eshetsz. Ha kevesebbet fogysz, elégedetlen leszel az eredménnyel...





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 21
Tegnapi: 29
Heti: 50
Havi: 573
Össz.: 41 358

Látogatottság növelés
Oldal: TUTI!!! Fogyókúrás terv okosan!
KRISZTATORNA - NŐI RETRO MOZGÁS ÉS- TORNASZOBA SZEGEDEN - © 2008 - 2018 - aerobicszeged.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: négyzet alkat sport - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »